sâmbătă, 21 iulie 2012

"Stați liniștiți la locurili voastre!"? Păi iar?

De multe, foarte multe ori in ultimul an am fost ispitit sa reiau postarile pe acest blog.
M-am abtinut, de fiecare data, justificandu-mi mie insumi, printre altele, ca am scris destul, ca nu strica sa mai tac o vreme, sa ma dumiresc cat pot de bine (daca ma insel in ceea ce vad zi de zi, tot mai rau pentru aceasta tara?). Mi-am mai zis ca lucrurile merg inainte si fara modestele mele opinii s.a.
Pana in aceste zile, si mai ales pana astazi, cand citesc presa on-line si urmaresc la B1 "mitingul de a Iasi" a durat pauza: pur si simplu nu mai pot sa tac si reiau postarile in jurnalul meu cu o intrebare:

Care este diferenta intre practica profund nedemocratica a tintuirii in banci a parlamentarilor, sa nu voteze (impotriva asumarilor de rapundere, pentru motiuni etc.) si ceea ce li se cere "romanilor" de catre unii "lideri de opinie" - sa nu participe la referendum, sa nu valideze "lovitura de stat"?

Eu cred ca nu exista nicio diferenta.
"Stati linistiti la locurili voastre!" zicea si altcineva din istoria noastra recenta si n-a convis pe nimeni. Ba, dimpotriva...